Autor |
Wiadomość |
paweLM |
Wysłany: Czw 23:26, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
W ostatnim temi piszą że jest pomysł połączenia linii 7 i 14 w jedną, czyli zlikwidowaniu 7 a puszczeniu na Wojska Polskiego 14, tylko nie wiadomo czy jest to możliwe bo na te linie są dwie różne umowy z PKSem. Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł |
|
 |
pkpic |
Wysłany: Nie 19:01, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
Po twoim poście Agnieszka, czuję że na linii na osiedle kolejowe będzie wesoło, zwłaszcza wieczorem;] |
|
 |
salus40015-40021 |
Wysłany: Nie 15:57, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
Ten gość to ja bo zapomniałam że zalogowana nie bylam  |
|
 |
Gość |
Wysłany: Nie 15:55, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
Nieno jak puszczą mojego znajomgo na tą linie to on jest też bardzo agresywny wiec myśle że by sobie poradził ze swoją odwieczną koleażakną pałą drewnianą  |
|
 |
pkpic |
Wysłany: Sob 9:35, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
E tam po co;] MPK policzyło relne stawki, PKS marginalne i zobaczymy co zrobią jak się zaczną Kapeny, Many i cała reszta miejska chołota zacznie sypać to popadnie w długi PKS i będzie lipton;] A tam na osiedle kolejowe to strach koło 18 iść, a co dopiero po 20 jak jest ostatni kurs;] |
|
 |
Tomek. |
Wysłany: Pią 21:44, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
duża różnica w punktacji ceny... PKS poszedł pewnie wręcz na poziom cen "dumpingowych" jakby były na to mocne dowody - to jeszcze uszłoby przetarg unieważnić  |
|
 |
pkpic |
Wysłany: Pią 20:36, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
Jasne, Kapena ma same za...iste wozy;]
Ale w sumie to dobrze, przyjamniej kiermani z MPK nie będą obrywać od pasażerów za tu cytat" h.ja warty autobus" jak to ma miejsce na linii 31;] |
|
 |
salus40015-40021 |
Wysłany: Pią 17:27, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
Zobaczymy czy kupią te kapeny z takich jak mają czy o coś lepszego się postarają mimo że kapena znowu nie ma takich autobusów (małych) ładnych, bo patrząc na większe to niektóre kapena ma takie że jest o co oko zahaczyć i nie czujemy sie w nich jak w worku ziemniaków czy sardynki  |
|
 |
pysi |
Wysłany: Pią 10:21, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
Jak można się spodziewać komfortu skoro kapenka zbudowana jest chyba w głównej mierze na pozespołach iveco turbo daily (90-00r), to auto miało wozić właśnie kartofle a, że ktoś w swojej radosnej twórczości zrobił z tego autobus miejsci no to cóż zrobić. |
|
 |
salus40015-40021 |
Wysłany: Pią 8:49, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
...ale wiecie jak by nie patrzeć to zakup takiego solarisa się zwraca np. takiego hybrydowego. Przecież za paliwo by się sporo zwracało przyuważając ile zżerają paliwa H9 czy inne autobusy z taboru. Patrząc na sytuacje PKS lekko wątpie żeby była możliwość kupienia Solarisa nawet nie hybrydowego. A pomysł z kapenami jest do bani bo zgodzę się że jedzie sie w niej jak w worku ziemniaków, ale też ma swoje dobre strony kapena: wszędzie się zmieści, jest krótka. według starszych osób kapena jest beznadziejna w kapenie mi tylko przeszkadza że jak stoisz długo w pobliżu koła w jednym miejscu wogóle sie nie ruszając to te dołki w które kapena wjeżdza ty odczuwasz na piętach i zmieniasz co chwile jedną noge, potem drugą. Jak wysiądziesz jesteś zadowolony bo nie dostajesz już po piętach ale tak po za tym ja nie mam nic wiecej do kapeny  |
|
 |
Tomek. |
Wysłany: Czw 22:04, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
produkcję Jelcza wraz z ich cudowną radosną twórczością przejmie jakaś nowa albo inna spółka wchodząca w skład konsorcjum PA (Polskie Autobusy), dopóki te przekształcenia nie zostaną dopięte to produkcja w Jelczu będzie chyba tylko już tylko dla złożonych wcześniej zamówień... przynajmniej tak czytałem na jakimś forum
chociaż może w końcu przyjdzie "nowe" do Jelcza, bo ile można robić autobusy na jednej konstrukcji przechodzącej n-razy różne drobne modyfikacje... |
|
 |
Tomek. |
Wysłany: Czw 21:52, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
ja nie miałem nigdy nic przeciwko konkurencji - bo to zawsze obniża ceny i podnosi jakość - przynajmniej wedle założeń - wychodzi często "jak zwykle"
niestety moja chęć do konkurencji w tarnowskiej komunikacji skończyła się po kilku przejazdach liniami 5, 11 i 14.. autobus, a zwłaszcza autobus niskiej jakości to nie jest dobry pojazd na rajdowe przejażdżki zwłaszcza z ludźmi w środku
to ja już wolę starą krypę PR110 np nr #156 niż obijanie się od ściany do ściany w Ciacciamali..
nie odkupią się za rok ani za dwa na pewno nie w Tarnowie ile ZKM pozwoli im zrenegocjować? 10gr więcej za wkm? bo to niestety ZKM będzie dyktował warunki, a jak będą chcieć więcej to w ostateczności (nie wiem jakie klauzule będą w umowie) ZKM powie im "papa", żeby PKS-owi się to czkawką nie odbiło.. a co to będzie gdy któreś Ciacciamali się rozleci? to już w ogóle straty na całego.. |
|
 |
pkpic |
Wysłany: Czw 21:28, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
No wiesz innego sposobu nie widzę;] Kupią kolejne czy Ciacciamali Kapena Thesi City i będzie super;] Już mogli Vero wybrać;] |
|
 |
pkpic |
Wysłany: Czw 18:56, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
Jasne, znając chojność naszego ZKM to napewno sobie dużo odkują;]
Zresztą, niech PKS ma sobie te linie, bo jak to ktoś powiedział: "Autobus więcej stoi niż jeździ, a kierowcy trzeba płacić i tak";] |
|
 |
Gość |
Wysłany: Czw 17:23, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
Tomek. napisał: | nic dziwnego PKS pewnie zafundował kierowcom żałosne wynagrodzenia lub po prostu poszedł po kosztach na minimalny wręcz zerowy zysk..
|
Nie wiem kolego czy ty się nie orientujesz w temacie czy pocieszasz samego siebie z blizej nam nie znanych przyczyn.Gdybys śledził wszystko dokładnie i potrafił wyciągnąć odpowiednie wnioski wiedziałbyś że prawda jest z goła odmienna może nie do końca ale jednak.
Ale jak wy chcecie dalej słuchać bzdur w takim stylu że:"Mała ilość pasażerów w tarnowskich autobusach jest przyczyną kłopotów MPK" to gratuluje tym którzy w to wierzą.Niektórym brakuje po prostu trochę rozwagi
i tyle ! |
|
 |