Wysłany: Czw 12:32, 10 Sty 2008 |
|
|
|
ciekawe ktory nastepny w kolejności?? |
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:04, 11 Sty 2008 |
|
|
|
kto wie ? może decydenci mpk nie bedą czekać aż same padną? |
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:51, 11 Sty 2008 |
|
|
Tomek. |
MAN NL222 |
|
|
Dołączył: 25 Cze 2007 |
Posty: 309 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnów/Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
a mój ulubieniec #157 śmiga dziś na 24 wygląda nawet jakby mu sprayem nadkola przemalowali co by rdzy nie było widać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:45, 11 Sty 2008 |
|
|
jaclav |
Volvo B10BLE |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2007 |
Posty: 274 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
może pomożemy im by szybciej pozybywali się zabytków kto ma boscha ?? mi jie wydaje że taka prawdziwa kasacja zacznie się jak przyjadą te następne autobusy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:46, 11 Sty 2008 |
|
|
|
moje ulubione dwagraty także #156 na 9 , #185 na 10 .apropo nie wiecie czy roztrzygneli juz ten przetarg?? jezeli sobie dobrze przypominam to dostawy z tego przetargu miały bycw pierwszym kwartale.no i oczywiscie czy znalazł się jakis oferent?? |
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:13, 11 Sty 2008 |
|
|
Marek24 |
Pan tofel |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2007 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
217 spotkał ten sam los co 184. Kasacja... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:09, 29 Sty 2008 |
|
|
Nabuchodonozor |
Żuk A11B |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2007 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
A moze cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]
Aluminiowa karoseria wiec z rdza nie bedzie problemow a ponoc silniki tez sie niezle trzymaja w Dafach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:56, 30 Sty 2008 |
|
|
|
W MPK pojawią się MAN lub DAIMLER BENZ... |
|
|
|
|
Wysłany: Czw 1:00, 31 Sty 2008 |
|
|
Mariolino |
Jelcz M101 |
|
|
Dołączył: 15 Sie 2007 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja głosuje za Man'ami. Z dwóch powód. Po pierwsze MPK już ma kilka i chyba będzie łatwiej dzięki temu je serwisować, a po drugie według mnie te starsze Many są lepsze od Meroli (nowe już im dorównują). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:50, 31 Sty 2008 |
|
|
|
PANIE PREZESIE jak długo mpk ma zamiar używac starych i w odrażajacym stanie jelczy pr 110 mam na mysli zwłaszcza autobusy #156, 157 .rozumie ze nie jest łatwo tak z marszu wymienic duża ilosc autobusów ale czy mpk naprawde boryka sie z takimi brakami w taborze ze musi wysyłac w miasto takie wraki .przeciez te wozy chwały mpk nie przynosza a wrecz odwrotnie odstraszaja od korzystania z komunikacji miejskiej. |
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:17, 31 Sty 2008 |
|
|
|
Szanowny Panie,
Zgadzam się w 100%, że te autobusy należy jak najszybciej wycofać z ruchu. Dlatego w tym roku zakupimy 8-10 nowszych autobusów (5-6 lat) i zastąpią one najgorsze egzemplarze, np 156, cz 157.
W tej chwili nie mogę tego zrobić, gdyż stan taboru jest wciąż bardzo zły. Jak temperatura spada do 15 stopni poniżej zera, wiele pojazdów nie nadaje się do ruchu. Ostatnio "przeprosiliśmy się" z B10M na 1 dzień, gdyż nastąpiła taka właśnie sytuacja. Przez ostatnie 6 lat praktycznie NIC nie robiono w sprawie odnowy taboru i zastałem w marcu 2007 sytuację wręcz dramatyczną. Teraz jest nieco lepiej, ale nadal jesteśmy bardzo daleko od ideału. Na znaczącą odnowę taboru potrzeba co najmniej 20 mln zł. Wszelkie zakupy z zeszłego roku, jak i te tegoroczne realizowane są ze środków własnych. Nie otrzymaliśmy ani złotówki pomocy na ten cel. Jednocześnie trwa restrukturyzacja firmy, która jest bardzo kosztowna. Na podwyżki wydaliśmy milion złotych - związkowców nie interesuje stan taboru i wygoda dla pasażera. Tak więc 156, 157 i inne PR110 będą straszyć jeszcze jakiś czas... |
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:12, 31 Sty 2008 |
|
|
|
Dziekuje za szybką odpowiedż.nurtuje mnie jeszcze jedna sprawa która PAN poruszył a mianowicie czy problem z uruchomieniem autobusów gdy temperatura do -15 dotyczy starych jelczy poprzerabianych na zasilanie gazowe czy dotyczy to ogółu taboru. |
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:15, 31 Sty 2008 |
|
|
|
Zamarzanie:
Dotyczy to wszystkich starszych pojazdów, głównie PR110. Zamarzają instalacje pneumatyczne i elektronika.
Harmonogram eksploatacji B10BLE:
279 już wyjechał, chociaż wracał na regulacje - na dobre wyjedzie w przyszłym tygodniu. Pozostałe, tj. 280, 281, 282 do końca lutego. Trwa ich ostateczne przygotowanie - malowanie i/lub oklejanie reklamami.
Jako ciekawostkę dla Was podam, że wykonaliśmy instalację podgrzewania elektrycznego silnika dla naszych B10BLE. Dzięki temu już od tej zimy będą to nasze najbardziej pewne pojazdy! |
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:39, 31 Sty 2008 |
|
|
|
odnosnie B10BLE CZY JEST PAN zadowolony z tych pojazdów .chodzi mi głównie o awarynosc tych wozów .jako pasazer mogę stwierdzic że jest to pojazd dosc przyjemny dla pasazera . interesuje mnie równiez zuzycie gazu w przeliczeniu na 100 km .oczywiscie jezeli nie jest to tajemnica firmy. mam tez pytanie odnosnie tych nowych autobusów o których Pan wspominał wczesniej czy wiadomo juz jakiej marki beda te pojazdy , czy beda to autyobusy uzywane w kraju czy moze sprowadzane z zagranicy? |
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:57, 31 Sty 2008 |
|
|
|
Coś jest nie tak z forum. Przesłałem wcześniej długą odpowiedź na kilka pytań i jej nie widać...
Nie interesują nas Salusy.
Nie będziemy raczej kupować autobusów przegubowych. Tarnów to zbyt stare miasto z wąskimi ulicami. Stwarza to problemy z elastycznością używania takich pojadów, bo mogłyby obsugiwać tylko wybrane linie.
Na teamt B10BLE napiszę w skrócie - jesteśmy bardzo zadowoleni. |
|
|
|
|
|