Wysłany: Śro 12:21, 24 Wrz 2008 |
|
|
pysi |
Żuk A11B |
|
|
Dołączył: 27 Maj 2008 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnów mościce |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co jak co ale nie możemy narzekać na zakupy tarnowskiego mpk w ostatnich latach
4 kapeny
12 volv
12 mercedesów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:40, 24 Wrz 2008 |
|
|
DOMINIK |
Jelcz 120M |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2008 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no niestety masz rację volva nie za ciekawie sie prezentuja mimo ze nie sa znowu takie stare przy tarnowskich manach a sa chyba z tego samego rocznika wyglądają przecietnie. mercedesy z tego co piszecie tez raczej niewypał /szkoda bo wyglądaja całkiem fajnie i komfort jazdy też całkiem całkiem .kapeny to wiadomo .mam nadzieje że nastepne zakupy to beda juz nowe pojazdy . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 19:45, 24 Wrz 2008 |
|
|
pkpic |
On |
|
|
Dołączył: 24 Sie 2007 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: CTST Tarnów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to ja za prezentuję wam sylwetki poszczególnych autobusów:
Kapena Thesi City
Atlas autobusów napisał: | Następcą Kapeny City był od 1999 roku model Thesi City budowany w oparciu o technologię firmy Cacciamali będącej udziałowcem fabryki. Autobus skonstruowano na podwoziu furgonu Iveco Turbo Daily 59.12. Ze względu na zastosowanie prostej ramy i wału napędowego niska podłoga dostępna jest tylko na tylnym zwisie. Autobus jest napędzany silnikiem Iveco 8140.43 umieszczonym z przodu pojazdu. Tylne zawieszenie oparte jest na poduszkach powietrznych. Nadwozie Kapeny City posiada dwie pary drzwi otwieranych harmonijkowo do wewnątrz - pierwsze wąskie z dwoma stopniami wejściowymi, drugie szersze bez stopnia pośredniego. Autobus zabiera 50 osób, w tym 14 na miejscach siedzących. Kapena Thesi City oznaczana jest często również jako 65C15 lub City C. |
Mercedesy O520 Cito
Atlas autobusów napisał: | Mercedes O520 Cito, to midibus przeznaczony na linie miejskie o krótkich odległościach między przystankami. Produkowany był od 1997 roku. Występuje w 3 odmianach o długości: 8085mm, 8908mm i 9585mm, zabierających od 45 do 65 pasażerów. Modułowe nadwozie wykonane jest z aluminium. Posiada bardzo nowatorski napęd - stanowi go układ hybrydowy złożony z silnika spalinowego o mocy 177KM, generatora z układem sterującym i dwóch silników elektrycznych napędzających tylnią oś. W wyniku umieszczenia całego układy w wydzielonej z tyłu nadwozia szafie uzyskano niską podłogę na całej długości pojazdu. Mercedes Cito podzielił los wielu pionierskich konstrukcji. Niewielkie zainteresowanie modelem sprawiło, że w 2003 roku zakończono produkcję liczba około 600 sztuk. Ten nietypowy i zaawansowany technicznie pojazd trafił do Polski wyłącznie jako pojazd używany. Eksploatowany jest m.in w PKS Zakopane, oraz w komunikacji miejskiej w Tarnowie i Raciborzu. |
Volvo B10BLE Saffle
Tu historii pisał nie będę, gdyż historia powstania modelu B10BLE Saffle CNG jest związane z połączeniem zalet modelu B10M-60 Saffle 2000 CNG i B10B LE. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pkpic dnia Śro 19:49, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:14, 25 Wrz 2008 |
|
|
Arturo |
Mercedes O520 Cito |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2008 |
Posty: 219 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
153 wczoraj na 30 .jak nietrudno domyśleć się ,bardzo ucieszyłem się na jego widok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:44, 26 Wrz 2008 |
|
|
|
przeciez ten jelcz #194 jeszcze całkiem całkiem się prezentuje w porównaniu z takim np.153 czy 178 |
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:29, 26 Wrz 2008 |
|
|
Arturo |
Mercedes O520 Cito |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2008 |
Posty: 219 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
194 i 153 są w nienajgorszym stanie,ale 178 ,gdyby nie miał reklamy,to tragedia,cały obdrapany .EDIT ;nie wiecie może ,jaki autobus będzie teraz kasowany?Bo ja obstawiam 197. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arturo dnia Pią 20:34, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:41, 26 Wrz 2008 |
|
|
pkpic |
On |
|
|
Dołączył: 24 Sie 2007 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: CTST Tarnów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Było nie wpychac tam gdzie nie trzeba:)
A tak na serio, to chyba szybciej pod palnik pójdzie 153 niż 194/7.
A wie ktoś może jakie fury zostają do przyszłego roku?? Bo ja obstawiam 216, 200 i ewentualnie 170 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:50, 26 Wrz 2008 |
|
|
Arturo |
Mercedes O520 Cito |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2008 |
Posty: 219 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja obstawiam 170,216,200,188,178-te powinny zostać ,a tak poważnie ,to zostanie tylko 5 peerek na ON edit: te 2 ostatnie ,które wymienił sEboQ ,gdyby zostały cieszyłbym się bardzo,jeszcze do tego grona doliczyłbym 153-mojego ulubionegp |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arturo dnia Pią 21:55, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:53, 26 Wrz 2008 |
|
|
|
JA obstawiam nastepujace :170,194,200,216 .z tym że jako pierwszy pod palnik pójdzie w przyszłym roku #170 |
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:58, 26 Wrz 2008 |
|
|
Arturo |
Mercedes O520 Cito |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2008 |
Posty: 219 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gościuł napisał: | jako pierwszy pod palnik pójdzie w przyszłym roku #170 | Ani mi nie mów takich rzeczy , 170 to najbardziej zadbana peera,remont miała 2 lata temu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:01, 26 Wrz 2008 |
|
|
DOMINIK |
Jelcz 120M |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2008 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
może i miał dwa lata temu remont ten autobus ale niestety stan jego jest opłakany przynajmniej wizualnie .nie wiem jak z mechaniką ale według mnie palnik nie unikniony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:09, 26 Wrz 2008 |
|
|
pkpic |
On |
|
|
Dołączył: 24 Sie 2007 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: CTST Tarnów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy ja wiem... Chyba 197 jest w gorszym stanie:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:15, 26 Wrz 2008 |
|
|
DOMINIK |
Jelcz 120M |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2008 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
197 napewno jest w gorszym stanie dlatego nowego roku raczej nie dotrwa .o kasacji 170 pisałem prawdopodobnie w roku przyszłym . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:13, 28 Wrz 2008 |
|
|
Arturo |
Mercedes O520 Cito |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2008 |
Posty: 219 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
200 zepsuł się ,więc pani kierowczyni pomykała na 252 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:54, 28 Wrz 2008 |
|
|
Arturo |
Mercedes O520 Cito |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2008 |
Posty: 219 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zepsuł się, rozmawiałem z kierowczynią na zajezdni ,gdy szła do 252. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|