Wysłany: Śro 18:57, 26 Wrz 2007 |
|
|
krz1212 |
Żuk A11B |
|
|
Dołączył: 20 Wrz 2007 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak,przegubowce po kolei szły na złom, chciaż ogórki solówki,które nie były już potrzebne, ale byłe jeszcze sprawne kończyły żywot w LZS-ach jako autobusy klubowe, a tabor niesprawny (autobusy i przyczepy) służyły niekiedy za altanki lub baraki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:11, 26 Wrz 2007 |
|
|
jaclav |
Volvo B10BLE |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2007 |
Posty: 274 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
widziałem gdzieś autobus mpk jak robił za kurnik wiecie moze co to sa za 3 autobusy w nowodworzy malowania mpk??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:18, 26 Wrz 2007 |
|
|
|
czyli tłumaczenie zkm że ulice sa zawaskie dla przegubów mogą sobie włozyc miedzy bajki .a tak by sie przydały choćby na linie 9 ,30, czy 0a zwłaszcza na szczyty . |
|
|
|
|
Wysłany: Czw 7:39, 27 Wrz 2007 |
|
|
Tomek. |
MAN NL222 |
|
|
Dołączył: 25 Cze 2007 |
Posty: 309 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnów/Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
krzys nawet jesli bylyby przeguby na 9 to znajac ZKM odbiłoby sie to na czestotliwości... i 9 w szczycie jezdziłyby co 8-9 minut a nie co 6-7 minut, poza tym nijak to się ma dla MPK przeguby są droższe a wiadomo jak ZKM skąpi na wozokilometrze, jesli wyraznie w przetargu na linie nie byloby napisane ze mają byc przeguby to sadze, że zaden przewoznik by sie nie skusił zeby je wprowadzac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:28, 07 Paź 2007 |
|
|
|
Moja pamięć sięga roku 1990, więc podaję wszystkie numery taborowe z Tarnowa występujące w latach 90-tych które zaczęły znikać przede wszystkim z powodu likwidacji wielu linii podmiejskich w połowie lat 90-tych i zakupów nowych wozów w 1997 roku:
101, 102, 103, 104, 105, 107, 108, 109, 110,
122, 123, 124, 126,
152, 153, 154, 155, 156, 157,
164, 168, 169,
170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178,
184, 185, 186, 187, 188,
194, 195, 197, 198, 199,
200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209,
210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219,
220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, dalej znane nam już Wiimy, 120-tki itd..
299,
313, 315, 316,
320, 321, 322, 325, 326, 328,
330, 331, 334, 336,
341, 342, 344, 346, 347, 348, 349,
350,
363, 364, 368, 369,
374, 376, 378, 379,
380, 381, 387,
392, 393, 395, 396, 397, 398, 399
400, 401, 404,
419,
420, 421, 423,
431, 432, 433, 434, 435, 436, 438, 439,
442, 443, 444, 445, 446, 447, 448,
453, 455, 456, 457, 458, 459,
462,
471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479,
480, 481, 482, 483, 485, 486, 487, 488, 489,
490, 491, 492, 493, 495, 496, 497.
Wszystkie były albo kremowo-czerwone, albo biało-czerwone. Wspomniane kremowo-brązowe pamiętam, że takie były, ale byłem za mały żeby zwracać uwage na numerki W Tarnowie można było także spotkać jelcze o malowaniu pomarańczowo-czerwonym. Śliczne były, ale tez nie wiem jakie miały numerki. W latach 90-tych wszystkie były już przemalowane.
Brakujące numery jeździły w oddziałach w Brzesku, Bochni i Dębicy. Podaję te co pamiętam:
106 - Dębica
119 - Dębica
125 - Bochnia
127 - Bochnia
129 - Bochnia
130 - Brzesko
131 - Bochnia
133 - Bochnia
134 - Dębica
137 - Dębica
140 - Dębica
145 - Dębica
147 - Bochnia
148 - Bochnia
149 - Bochnia
150 - Brzesko
158 - Brzesko
165 - Dębica
166 - Dębica
167 - Dębica
179 - Bochnia
190 - Bochnia
191 - Dębica
192 - Dębica
196 - Dębica
377 - Bochnia
382 - Dębica
422 - Bochnia
484 - Bochnia
494 - Dębica. |
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:30, 07 Paź 2007 |
|
|
slovianin |
Żuk A11B |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poprzedni post jest mój, tylko mnie wylogowało zanim napisałem
Zapomniałe też dopisać do Tarnowskich numerów #318. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slovianin dnia Nie 14:24, 07 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:36, 07 Paź 2007 |
|
|
jaclav |
Volvo B10BLE |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2007 |
Posty: 274 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja te biało czerwone pamiętam jeszcze nie tak dawno w początku 2000 może 2001 czasem były spotykane na naszych ulicach ale bardzo rzadko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:18, 07 Paź 2007 |
|
|
slovianin |
Żuk A11B |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na biało-czerwono były pomalowane autobusy #221-226. Takie przyszły już z fabryki. Wiele z pozostałych białych otrzymało takie malowanie w trakcie NG przeprowadzanych w pierwszej połowie lat 90-tych. Pozostałości białego malowania można jeszcze zobaczyć we wnętrzu np. #156 czy #223.
W latach 90-tych biało-czerowne były:
101, 105, 108, 152*, 153*, 155*, 156*, 203, 206*, 208*, 209*, 215*, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 316, 318, 369*, 378, 379, 393, 438, 445*, 453*, 458*, 459*, 476*(skasowany po tym jak wpadł do rowu w Piotrkowicach), 477*, 478*, 481*, 486*, 492*, 495*, 497*.
*- otrzymał białe barwy w czasie NG w pierwszej połowie lat 90-tych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:02, 07 Paź 2007 |
|
|
|
slovianin czy ty jesteś bądż byłes w jakikolwiek sposób powiazany z mpk ?? |
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:04, 07 Paź 2007 |
|
|
slovianin |
Żuk A11B |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie byłem ani nie jestem powiązany z MPK (przynajmniej narazie ;p) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:16, 07 Paź 2007 |
|
|
|
a to mnie zaskoczyłeś byłem pewien po twoich wpisach że jakieś tam powiązania masz bądż miałes . |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:49, 09 Paź 2007 |
|
|
krz1212 |
Żuk A11B |
|
|
Dołączył: 20 Wrz 2007 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprostowanie i uzupełnienie do postu Slovianina:#442 był autosanem,który jeździł po Tarnowie do przełomu 1983/1984-póżniej na filii;#299 był jelczem RTO 043 (w wersji międzymiastowej),który jeżdził na liniach miejskich również do przełomu 1983/1984r.Pomarańczowo-czerwone były #454,#455,#456,#457,#458,#459(ta seria od nowości),oraz #394 i #405(te po NG).W takich kolorach były też od nowości #005,#006,#007,#008,#009,#010.Odmiennego malowania były również #340(kremowy dach-bordowa reszta)#402(kremowy dach,jasnoczerwony pas podokienny,kremowy środek,jasnoczerwony dół,kremowy przód i tył),#497(kremowy dach,jasnobrązowa reszta),#488(podobie jak 402 tylko zamiast jasnoczerwonego jasnobrązowy). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:01, 09 Paź 2007 |
|
|
krz1212 |
Żuk A11B |
|
|
Dołączył: 20 Wrz 2007 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeszcze jedno sprostowanie-#387 był Jelczem 080.Taki model również był na stanie WPK i jeżdził na liniach miejskich do 1983 roku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 12:50, 12 Paź 2007 |
|
|
slovianin |
Żuk A11B |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moja wiedza sięga od 1990 roku, wtedy jeździły jeszcze te trzy autobusy, ale były to zwykłe Peerki. #442 był kremowy-czerwony z czerownym pasem także na drzwiach, #387 był kremowo-czerwony ale bez pasa czerwonego na drzwiach a #299 był kremowo-czerwony z czerwonym pasem na drugich i trzecich drzwiach natomiast pierwsze drzwi miał bez pasa czerwonego. Autobusów w 1983 roku nie pamiętam. Nie wiem, może te trzy peerki otrzymały po prostu numery po tych wycofanych w 1983 roku. Nawet by sie zgadzało, bo te peerki zniknęły z ulic na początku lat 90-tych więc mogły mieć juz w okolicach 10 lat i być skasowane. W każdym razie ja te trzy autobusy pamiętam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 13:14, 12 Paź 2007 |
|
|
slovianin |
Żuk A11B |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapomniałm jeszcze dodać, że #387 różnił się od pozostałych typowych peerek drobnymi szczegółami. Mianowicie w tamych czasach numer taborowy i herb miasta malowany był na czerownym pasie w pobliżu środkowych drzwi w części między środkowymi a tylnymi dzwiami; numer bliżej drzwi, herb od strony tylnego koła. Otóż #387 miał namalowany herb od strony drzwi a numer od strony koła. Poza tym ten numer był na czerwonym pasie nieco wyżej niż na pozostałych jelczach, tuż poniżej górnej linii czerwonego pasa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|